_hamisanne bebekten bebeğe değişir. Ama bizim yaklaşık bir ay sürdü. Abartmıyorum artık ben de gerçekten ağlıyordum. Gece 15 dk da bir uyanır. Gündüz uyumaz offf ne lanet bir şeydi o. Bebeğim şuan 8.5 aylık. Kesinlikle en zorlandığım dönemdi. Allah yardımcınız olsun. Ben çareyi kucağımdan bırakmadan uyutmakta veya slingle gezmekte bulmuştum.