cagil2501 ikiKudurukAnnesi ikiz olmayabilir canım benimde öyle idi ikiz çıkmadı bebeğim Doğdu 3 aylık oldu bile ☺️
Selin1234 ikiKudurukAnnesi evet yüksek ama benim de 3000 kusurdur iki gün gecikti şuan kizim 3 aylık oldu
Deletedmom_45 ikiKudurukAnnesi hamilesin anlamadigim sey o kadar gecikmeyle sonuc baya yuksek cikmis ikiz olma ihtimali olabilir hayırlı olsun 😍 istiyo muydun neyle korunuyodun istemiyosan 🤣
Yusaydef ikiKudurukAnnesi ya ben senin yerinde olsam şahsen tutmazdım ama karar senin hakkına bende girmek istemem 🤗