hunilimomm ikiKudurukAnnesi benim arkadaşım da öyleydi hatta daha fazla idi 5 haftalık çıktı ultrason da hatta biz ikiz dedik aile de var ikiz adeti de 1-2 gün geçmişti benim 5. Gün gecikmesi 317 idi herkeste bu beta farklı oluyor
leopar ikiKudurukAnnesi bebek 1 haftaya gözükür cnm genelde 6 haftadan aonra bebekler burdayım der 😂benşm 2 ci 6 da ,ilk kızım 7 de göründü
ikiKudurukAnnesi leopar inşallah canım bende gebeyken çok evhamlanırım inşallah bebek de gözükür tek düşüncem o