leopar ikiKudurukAnnesi olmaz ya daha çok yeni çünkü bide 4 gğn kalmış tutmasan da olur sonra tutarsın
ikiKudurukAnnesi hunilimomm ayy sagol canım bilmeden oruç da tuttum ben rahatsız olmadım ama siz tutuyor musunuz
Annesininprensesi55 ikiKudurukAnnesi Kesinlikle 0-10 arası yok demekmiş eğer 50 yi geçtiyse var oluyormuş benim de 1000 küsürdü bi kaç haftalık hamileykem
Yensar ikiKudurukAnnesi canım benim adetim 1 hafta geçmişti 4850 çıkmıştı kan testinden 2 hafta sonra gittim 6+5 haftalık dedi senin ki 3-4 haftalık falandır hayırlınolsun
hunilimomm ikiKudurukAnnesi büyüdü şükür zamanla hızlı geçiyor ben geç gittim 6 haftalık ti gittiğim de
Karadenizkizi53 ikiKudurukAnnesi 3 gün gecikmeyle o kadar yüksek ikizimi acaba ben 4 gün gecikmeyle 521 çıkmıştı
Karadenizkizi53 ikiKudurukAnnesi 4 gün gecikmeyle 521 2 gün sonra 1000 küsür çıkmıştı seninki baya yüksek
cagil2501 ikiKudurukAnnesi ikiz olmayabilir canım benimde öyle idi ikiz çıkmadı bebeğim Doğdu 3 aylık oldu bile ☺️
ikiKudurukAnnesi hunilimomm şimdi bir arkadaş deger çok yüksek dedi de kafam karıştı yaa öyle mi cidden 4 gün geçti adetim deger 2737.86 yazıyor
hunilimomm ikiKudurukAnnesi benim arkadaşım da öyleydi hatta daha fazla idi 5 haftalık çıktı ultrason da hatta biz ikiz dedik aile de var ikiz adeti de 1-2 gün geçmişti benim 5. Gün gecikmesi 317 idi herkeste bu beta farklı oluyor