Kuzeymiram kusura bakmayın ancak cevap yazabildim 🌺 hamile ve emziren kadınların oruç tutmama ruhsatları vardır, fakat emziren bir anne kendine güvenir ve sütünün etkilenmeyeceğini düşünürse oruç tutması daha iyidir. Ruhsat sadece kendisine veya bebeğine zarar geleceği endişesi yaşanıyorsa kullanılacak bir imtiyazdır. Siz de kendi durumunuza bakıp bundan sonra oruç tutup tutmamaya karar verebilirsiniz. Bugün yaşadığınız mide bulantısı için de dayanmaya çalışacağınızı söylemişsiniz ve en isabetli olan kararı vermişsiniz. Sırf mide bulantısı sebebiyle orucunuzu bozmanız durumunda gönül rahatlığıyla sadece kazasını tutun diyemezdim. Ama hâlâ iftara kadar geçen sürede kendinizi dayanamayacak kadar kötü hissederseniz, bütün gayretinize rağman direnmekte zorlanırsanız keyfiyetten değil zaruriyetten bozmuş olacağınız için kefaret gerekmez sadece bugünün kazasını tutarsınız. Tabi inşallah hiç gerek kalmaz bozmanıza 😊🌺