Kuzeymiram anataraf1leoparbenim bebegimin süt ve urunlerine alerjisi var o yuzden tuketemiyorum bide üstüne oructa tutunca kizdi
anataraf1leoparbenim Kuzeymiram tamam kuzum da yani ona göre yiyebileceğin birçok şey var mesela meyve sebze ağırlıklı et ağırlıklı bi sahur yapabilirsin
[silindi] Sarii54 arapça aslına bakacak olursak ان شاء الله (inşâ Allah) şeklinde yazılır, ama türkçede inşallah diye yazılır ve okunur. Yani kişi isteğine göre her iki şekilde de kullanabilir her ikisinin de bir mahzuru yoktur 😊🌺
Karadenizkizi53 Bao yani canın sıkıldığı için ta 3 gün öncesine mi döndün baya bi geri kalmışsın önüne bak bence
Bao Karadenizkizi53 boş bir hayat yaşamadığım için sürekli burada gezmiyorum. Ara sıra giriyorum uygulamaya ve bildirimleri kontrol ediyorum. Sizin gibi küçük düşünenlere de şaşıyorum. Neyse üzüldüm ben yinede bu saçma öfkenize. Size ve yakınınızdakilere. Sizin gibi biriyle fazla bile muhattap oldum. iyi bayramlar.