momofmi bu bildiğin zulümdür . Pandemi pandemi diye diye kaç tane insanı bu duruma soktular . Hepsi tamamen saçmalık. Şikayet etseydin keşke doğum bitiminde sen yapamasan da başkası yapsaydı senin adına. O kadar üzüldüm ve sinirlendim ki… Özel hastanenin hiç mesuliyet kabul etmemesi , devlet Hastanesi’nde azılı suçlu gibi muamele görmek , vs. vs. Bunların hepsi çok çirkin ve insanlık dışı . Kaç insanın hakkına girildi Allah kimsenin hakkını kimsede bırakmasın inşallah