momofmi kıyamam ya,ağlayarak okudum, nekadar çok üzüldüm anlatamam, Allah böyle insanlara muhtaç etmesin, keşke doktorun kabul etseydi özelde yaptırsaydi doğumunu,o pislik kadını da şikayet etseydin keşke, herkese böyle davranıyor galiba,ebe dediğin severek yapmalı işini ,tek duam Allah bundan sonra seni hep ıyi kalpli insanlarla karşılaştırsın inşallah 🤲🥺😘💗