momofmi bu yazdıklarınızı kopyalayıp cimere, sağlık bakanlığına atmanızı öneririm. Kimsenin yanına kalmamalı. Sağlık sistemi mükemmel sanıyoruz ya, gerçekten değil. Devlet hastanelerinin %98i böyle doktor, ebe, hemşire ile dolu. Denetim yok, bizim cebimizden çıkan parayla bizi azarlıyorlar. Sanki bedava hizmet veriyorlar. Sakın yanlarına bırakmayın. Artık gerçekten azıttılar çünkü. Çok geçmiş olsun resmen travma yaşatmışlar size. Doğumun olabilmesi için en temel gereksinim gevşemek ve sakinliktir. İkisini de sağlamamışlar size. Çok üzüldüm.