Gryffindor Hem Türk dizilerinde hem de gerçek yaşantıda gözlemlediğim ve beni en çok rahatsız eden şey, kadınların çarpıştıları, yeni tanıştıkları vs erkeklere afedersiniz köpek gibi davranmaları. Ki Türk dizilerinde bu genelde aşkla sonuçlanır. Hiç şaşmaz. Başroldeki erkek trip, tavır adı altında bu kadar hakareti nasıl sindirmiş şaşarız. 🤦🏼♀️ Gerçek yaşantıda da toplu taşımada yer veren, bir binaya girerken kapıyı tutan, kibar davranan erkeklerin yanından bir hışımla geçen, bir teşekkürü bile çok gören, kendini dünyanın en güzel kızı, nezaket sahibi her erkeği de potansiyel sapık gözüyle gören kızlar, kızlarımız…