Kbse aceba hangi lazer makinesi ve sistemi kullanıyorlar.. Çok İyimiş sizinki. Ben 1 senedir gidiyoruz yeni yeni dökülmeler olmaya başladı..tabi lazer ’den hemen 2 gün sonra killar çıkmaya başlıyor. Buz soğuk lazer yapıyorum. Ama makine ve kullanılan yöntem önemli.. Diode lazer mi ? Alexandra lazer mi fln..merak ettim canım..ben değiştircem lazer merkezimi