Senanurkmrc aynı tuzak desene..😂 banada makineyi sattılar halbuki Braun markalı makinem vardı. Onla olmaz dediler. En dandik makineyi sattılar jiletleme fln dediler. Tabi uzun sürsün diye uğraşıyorlar herhalde 😃🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Bu arada canım mesela 2 hafta oldu kıllar uzadı falan. Randevum 2 hafta sonra. Ben keseyim mi yani killari?