Bedsssss Lazere başladım iki seans gittim şuan.iki gün geçmiyor hemen killarim çıkıyor bu kadar çabuk çıkması normal mi ? Lazerden birgün öncesi alıyorum. Maglum yaz da geldi keşke daha önce basladaydm yazın napicam bir ay almadan blmiyorm Siz neler yapıyorsunuz yazın lazere gidenler
anayimbenn Bedsssss problem var ben ilk gittiğimde bile 1-2 hafta sonrasında çıktı şimdi 5.seansım bitti 15 gün oldu sıfır tüğ
deniz-95 Bedsssss lazer öncesi jiletle aldığınız için çok normal. Keşke kış ayında başlasaydınız. Ben öyle yapmıştım.
CekirdeksizLimon Bedsssss Ben 8 seans gittim . Yanlış hatırlamıyosam ilk 2 seans sonrası tüyler çıkıyo ama kendiliğinden dökülme oluyo. Benim şuan bitti gibi bişey. 3-4 ayda bir gidicem o da fazla sürmez sanırım
Bedsssss anayimbenn ya bende blmiyorm ki bu gittiğimde konusacagm adam akıllı Ama şey demişlerdi ilk iki seans kıllarn kökleri çıksın diye deniycez üçüncü seans uzun sürecek ayrıntılı yapacagz demisti
Denizfdn Bedsssss asla jiletle alma canım jilet seansı uzatıyor eğitimli biri olarak söylüyorum kisaltici makinayla almanı tavsiye ederim onu diyenler seans uzasın para gelsin derdiler
Bedsssss CekirdeksizLimon iki hafta sonrası kese yapiyro muydunz yoksa zten kendikendine dökülüyor mu
CekirdeksizLimon Bedsssss Normal yıkanırken bile dökülme oldu bende. Kesesiz . Tabi kesede yapabilirsiniz
Bedsssss CekirdeksizLimon iki hafta sonrası susuz kese yap dediler elimle koparnca bazıları geliyor ama tek tük
Kbse Bedsssss bence bir al değil bende daha ilk seansa gittim %85 döküldü bugün 1ay oldu cuma günü 2. Seansına gideceğim ilk seansta 15gunden sonra çıkmaya başladı ve şuan asla rahatsız etmiyor teltuk kalın tüy var gerisi incecik oldu çoğu yer de çıkmadı zaten
Bedsssss Kbse AA ciddi misinz ya benim şuan 13 gün oldu lazerden geleli bacagmdakiler koca koca oldu koltuk altmda küçük küçük bir sürü var Sadece bikini bölgemde pek yok
bircocukannesiomom Kbse aceba hangi lazer makinesi ve sistemi kullanıyorlar.. Çok İyimiş sizinki. Ben 1 senedir gidiyoruz yeni yeni dökülmeler olmaya başladı..tabi lazer ’den hemen 2 gün sonra killar çıkmaya başlıyor. Buz soğuk lazer yapıyorum. Ama makine ve kullanılan yöntem önemli.. Diode lazer mi ? Alexandra lazer mi fln..merak ettim canım..ben değiştircem lazer merkezimi
Kbse Bedsssss bence lazer yaptırdığımız yere bir danışın belki de hormonlarının hızlı çalışıyordur bilemedim
Yagmur46 Bedsssss normal. İlk zamanlarda malum kıllar henüz yeni başladığı için kalın oluyor,ama zamanla dökülecek onlar bi iki seans sonra ve git gide incelecek seyreklesecek. Yazın olması sıkıntı olmuş ben kışın başlamıştım
Yagmur46 Bedsssss aslında zaten yüzde yüz bitiş garantisi vermiyorlar,ama ben kendi adıma konuşuyorum 5 ya da 6. seanstan sonra çok azalmıştı, şu anda son seansım kaldı bacak ve koltuk altı bitti özel bölgede de küçük bir yerde kaldı,az sabır yani 😇