Ikizannesi5 2kizbiroglan e cok normal kuzum beyaz boya tam kapatmaz oyle hemen bi kac kat boyaman gerekli birde aldığın boya hiç ama hiç iyi değil
Ikizannesi5 2kizbiroglan oda etkiliyor iste kuzum neyse klan olmuş su an iyi bi boya alıp bozarsan mükemmel ötesi olacaktır
2kizbiroglan Ikizannesi5 Aynn yine boyuycaz . İnşallah kapanır . Allah adamı kahretsin en iyi boya guya
Ikizannesi5 2kizbiroglan ah kuzum ya ne kadara aldınız siz boyayı? Kapakları cok guzel zimparalayin kuzum ximpara için kol alin birde çok daha iyi zimpara atarsınız
Ikizannesi5 Ben kahveden siyaha donerken 2.katta kendini gösterdi sen beyaza büyüyorsun oyle dusun kuzum
Ikizannesi5 2kizbiroglan anladim o kısımları tekrar deneyin kuzum insallah elinizde boya vardır az da tutmamış ki
Ikizannesi5 https://imgyukle.com/i/RORyax Bahsettiğim zimpara kolu hem uygun hem de elektrikli gibi mükemmel sonuç oluyor zimparayi bunun altına takıyorsun yeri var aletin inan zimpara ile boşuna uğraşmamis olursun ve cok iyi zimpara gerekir üstten değil yani kuzum kapaklarda muhakkak vernik vardır kapakları cpk iyi yapmanız lazım
TiniminiKayra 2kizbiroglan eltim boyadi çokta güzel oldu cadence marka boya ile.. yanlış boya kullanmış olabilirsin
2kizbiroglan Ikizannesi5 tm çok sağolun hakkınızı helal edin vaktinizi aldım . eşime diyim öyle yapalim