2kizbiroglan Ikizannesi5 tm çok sağolun hakkınızı helal edin vaktinizi aldım . eşime diyim öyle yapalim
TiniminiKayra 2kizbiroglan intagramda demetin renkleri sayfasina bi bak soyledigim boyalari satiyo ve danismanlik veriyo..bu boyayla olmzsa onu denersin belki..bi sor bakalim
2kizbiroglan TiniminiKayra cnm biz Van’da oturuyoz bayramada az kaldı sipariş versem hayatta yetişmez bakalım burdan alcaz
Gzdzeynep 2kizbiroglan su bazlı akrilik boya olması lazım ve sünger rulo ile boyanıyor. hep aynı yöne boyamanız gerekiyor. ben banyo fayanslarımı boyamıştım hiç dalgalanma vs olmadı
marbling10 2kizbiroglan yazan oldu mu bilmiyorum ama ben de boyadım ve çok güzel oldu, kendi özel boyaları var çeşitli markaların. Onlardan tercih etseniz iyi olur
Gzdzeynep 2kizbiroglan yazan arkadaşların dediği markalardan boya alın bence. bir de instagramda dekotrend sayfasına da bakın ordaki paylaşımlar da size yol gösterici olur