Benim küçük bir dolabım vardı cedence aldım boyadım fırçayla olmazsa atarım diye gözden çıkarmıştım sonuç harika oldu rulo iz yaptı bende fırçayla boyadım miss birkaç kat sürmüştüm iz kalmasın diye 1 gün boyunca rüzgarlı bir günde boyadım bekledim kurudu tekrarladım güzel olmuştu bence boyayla alakalı sizin durum