Minnakordek Kaç aylık bebeğiniz bilmiyorum ama oğlum o zaman 4,5 aylıktı ve iki ayrı özel kurumda, iki doktorla ilerlerken bunu yaşadık. İkisi de bana su vermemem gerektiği konusunda benzer şeyleri söylemişti ki zaten hamileliğimden beri bir ton okuduğum için, su ver diyenleri de dinlememiştim çevremde. Velhasıl bu teşhisi koyan bilgisine güvendiğim başka bir prof ve sonrasında direkt onunla devam ettik. Şimdiye kadar yanlış bir teşhisini görmediğim gibi, sonrasında yine de çok farklı doktorla görüştüm. Su konusunda vermeyin diyen kadar, verilmesini öneren de var. Sütüm konusunda da mamaya geçmeleri imkansızdı, oğlumun gelişimi sadece anne sütüyle olmasına rağmen pers tablosuna göre üst sınırın üzerinde oldu hep. Bu konu tartışmaya açık bir durum doktorlar arasında da ve ben maalesef yaşadığımız kötü tecrübeden dolayı artık azar azar verilmesi gerektiğini düşünüyorum.