mira___ Gazı olan bebeğe rezene muskat vs ver anında rahatlatıp uyutuyor bilgisi çok yanlış. Özellikle yeni doğan bebeklerde ilk 10 günden sonra başlayan kolik gaz sancılarında bu önerileri yapanları gördüm. Yetişkinler için üretilen bitki çayını, daha yeni doğan bebeğe ham maddesini direkt olarak verip rahatladığı için uyuduğunu düşünmek ilk kimin aklına gelmiş bilmiyorum ama asıl sebebi bebeğinize verdiğiniz bitki bünyesine ağır geldiği için uyuşturup uyutmasıdır. Gaza da pek etkisi yok, uyandığı zamana erteliyorsunuz ki bunu verdikten sonra da normalden çok uyuyorsa lütfen dikkatli olun. Yapmayın şöyle şeyler. Kiminin de sağlık ocağı ebesi öneriyormuş. Gaz damlalarında da aynı bitkilerin bebekler için özel olarak ayarlanmış miktarı bulunuyor. Gaz damlaları ve sıcak masajlardan şaşmayın, aman diyeyim.