mira___ Çok teşekkür ederim. Evet vermek gerekliymiş zaten. İyi yapıyorsunuz. Bizim bu durum olduğunda doktorumuz emzirdikten sonra bir fincan suyu al eline, çay kaşığı ile ne kadar isterse, içerse o kadar ver demişti. Günde 3 kez demişti bize ama, bizim özel bir durumumuz olduğu için de söylemiş olabilir. Ne kadar içerse o kadar ver demişti sonuç olarak.