thecamellia Ben de bu kitap bilgileriyle herkese direterek, sadece anne sütü alan oğluma 4,5 ay asla su vermeyerek, çocuğu hasta ettim maalesef. Aksine cay kaşığı ile başlayarak azar azar vermek gerekiyormuş. Tahlil yapıldığında vücudundunki su oranı o kadar düşükmüş ki, böyle devam etseydin böbrekleri zarar görecekmiş çocuğun demişti. Yani bu son yazdığınız, kesinlikle böyle olmalı denilebilen birşey değil. Yaşadık gördük maalesef.