Hazal1 benimki de ilk bir ay bıraktığım an uyuyordu. Senin gibi düşünüyordum ama “aç olsa uyanır ne zaman isterse o zaman emzir,4-5 saatte bir olabilir çocuk doyuyor,kilo alıyor” dedi ebe. Şimdi 54 günlük 1,5 saatte bir emziriyorum. Sarılık falan da olmadı bu arada.