Kızlar doktor bugün kan testi yaptı sarılık eve gelen hemşire ölçtüğünde 19 çıkmıştı sınırları 15 demişti doktor bugun çok şaşırdı seni Neden hastaneye göndermedi dedi 19 hastaneye gitmek gerekir dedi bugün test yapıldı 12 çıktı sınırın 17 dedi iyi mi 15 gün sonra tekrar gel dedi