Sarılık yükselince zorlaşıyor uyandırmak. Ben burnunu sıkıyodum, ayaklarını cimcikliyodum, gıdıklıyodum, yok uyanmazdı. Uyurken de emzireniyordum yada biberon da almıyordu. Bezini açınca uyanıyırdu onda bile bazen uyanmadığı oluyordu. Bir de bazen omuzlarına dokununca da uyanırlarmış ama kızım uyanmıyırdu, belki deneyebilirsiniz. Ama ben hiç yarım saatte emzirmedim. Yarım saat cok az geldi bana. Ben 2 saatte emziriyordum ya da mana veriyordum. Birkç kere uyuyakalmışlığım da bar 4-5 saat sonra kendi uyanmıştı. Çok şükür geçiyor hepsi ama. Kendinizi yıpratmayın, güçlü olun ki bebeğiniz de güçlü oldun.Bir şekilde uyanacaktır, bir yol mutlaka bulırsınız.