petitonunannesii toparlanır canım toparlanır. Benim oğlum da öyleydi sarılıktan 1 gece hastanede yattı, ilk ay sadece 60 gram almıştı ve ben hiç farkında bile değildim. Bende doyuyor da uyuyor zannediyordum meğerse sarılık uyku yapıyormuş. Doktor mamaya başlattı. Şimdi 3 aylık toparladı çok şükür. Ben 4-5 saatte bir 60 cc veriyorum geri kalanını memeden emiyor. Hiç sıkma canını toparlanır kuzucuk 😊