petitonunannesii canım merhaba öncelikle geçmiş olsun geçirdiğiniz hastalıklar için. Bebeğinin net kilosunu 150 ile çarp, gün içinde kaç saatte bir besliyorsun bebeğini diyelim ki 2 saatte bir. Bebeğin kilosunu 150 ile çarpıp bulduğun sonucu 12ye böleceksin. Bulduğun rakam sana bebeğinin 1 öğünde içmesi gereken mama miktarını söyleyecek. 3 saatte 1 besliyorsan da 12ye bölmek yerine 8e böleceksin. Bu şekilde ilerleyebilirsin. Umarım anlatabilmişimdir. Ama verdiğin miktardan fazlasını bebeğinin isterse yani doymamış olursa o zaman ek bi 30 cc daha yapıp deneyebilirsin mesela. Biberon içinde yavaş akış orta akış ve hızlı akış şeklinde 3e ayrılıyorlar. Benim bebegim de 4 aylık çok nadir biberon kullanıyorum ama ben hala yavaş akış kullanıyorum ki memeden emer gibi emek harcasın emmek için meme reddi olmasın diye. Ama sen bebeğinin biberondan içmesini doymasini istiyorsan bir de orta akış biberon alıp dene bakalım. Belki onda daha rahat içebileceği için çenesi çabuk yorulmaz ve daha kısa sürede bitirir mamasını.