petitonunannesii awent biberonu denedin mi anne göğüsü olanı hem çok iyi bir biberon mutlaka onu al derim biberonun ucu azdır o yüzden çok uzun süre emiyordur ayına göre biberon uçları var zaten bebek aç olsa uyumaz bebeğim ağlar açlıktan yani bebeğin zaten doyduğu için ağlıyor gece iki kere kalkması da beni şaşırttı oğlum iki aylık sadece bir kere uyanıyor mama yedikten sonra gazı falan çıkartıyor dimi yutubeden videolar aç izle canım İnan ben herşeyi öyle yaptım bebeğinin artık saat başı değil açıktıkça emmesi lazım artık 3 saatte bir beslenmesi gerekiyor ve gece uyanırsa uyanmazsa uyandırma aç kalsa evi inletir merak etme bebek seni herşeye yönlendiriyor gece çok sarma sıçakta rahatsız eder terliyorsa falan dikkat edersin