Pes etmeden her uyuduğunda odadan çıkmalısınız, maksimum 1 hafta sürer git-gel ama sonra bu durumun normal olduğunu kabullenip, sizi istemeyecektir. Gece 2-3 defa suya kalkması da biraz sizi kontrol amaçlı gibi geldi bana, alışkanlık olmuş. Sizin yokluğunuzu kabullenince muhtemelen geceleri de uyanmaz artık.
İstikrarlı olursak üstesinden gelemeyeceğimiz bir süreç yok :)