Woody ben gece tuvalete, su içmeye vs kalkıliyor ya o hareketliliği farkedip uyanmasın diye kapatıyorum kapısını,bazen de uyandığında bizi cagirmadan uyanıp çıkıyor odadan mutfağa salona geçer birşey yapar diye (oğlumu yürüyen tehlike olarak gördüğüm doğrudur 😂) kapıyı tek seferde acamadigi için, açma çabasındaki seslerine uyanıyoruz diye kapatiyorum. Işık konusu sana kalmış kızın nasıl rahat ederse öyle tercih et ama alışınca karanlığa, karanlıkta bile gayet iyi görüyorlar valla. Oglum gece kalkıp arabalarla oynuyor bazen. Birde ışık uyaranmis gibi geliyor bana bilemiyorum belki de yanlış dusunuyorumdur,ama çocukluğumdan hatırlıyorum teyzem her yere gece lambasını da yanında taşırdı ne çocuklar ne kendi lambasız uyuyamazdi, oğlum doğduğundan beri gece uyanık olmadığı sürece gece lambası açmadım o nedenle,teyzemlerin yatılı misafirliğe giderken çantaya ilk gece lambasıni koyuslari benim bu fikrimde etkili olmuş olabilir bilemiyorum🤷 ayrıca bodoslama dalmissin gibi düşünme ya bence bu konuların doğrusu yanlisi yok kızının isteklerine ihtiyaçlarına göre şekillendir ortamı önemli olan ayrı odalarda uyuma konusunda ki kararlılığın alışana kadar bence her yol doğru