Woody bugün önemli bence babaanne sonrası ilk geceyi tek yatarak geçirirse süreç daha kolay ilerler. Konuşabilirsin ara ara babaannen evine gidecek kendi odasında uyuyacak ve sende kendi odanda tek yatacaksin artık bende kendi odamda uyuyacağım gibi. Yatağı da kaldırın sabah bu konuşmayı yaparken,gün içinde de ara ara çok sıkıp ustelemeden konuşabilirsin, Gece de uykuya geçerken yine seni uyutacağım bende kendi yatağıma gidip uyuyacağım, uyandığında bana seslendiğinde gelecegim ama bundan sonra herkes kendi yatağında uyuyacak vs diye