Merhaba,
Sanırım, emzirmeye başlangıç hikayemi saymazsak, ilk kez bu kadar ne yapacağımi bilmez haldeyim.
Kizim1 yasindan beri odasinda besiginde yatiyor. Ben de onun odasinda beşiği dibine koyduğum bir yatakta yatiyorum. Şu an 2 yaşını gecti ve artık yatağıma kavuşmak istiyorum 😴gece birkaç kez uyaniyor. Beni gorunce suyunu icip geri uyuyor. Ben olmazsam da asla geri yatmiyor. Odaya gelmemi bekliyor tekrar.
Bu arada birkaç gündür, sanırım 2 yaş sendromu nedeniyle, surekli ama sürekli yaninda olmami istiyor. Parkta yanimdan ayrılırken bile zorlaniyor. Evin icinde anlik oda değiştirdigimde bile “anneeee anneee” diye cagirdi bütün gun.
Henuz gece hiç tek yatmadi. Yaklaşık 1 hafta babaannesi ile yattı. Bugun o döndüğü icin ya tek yatacak ya ben yine odasinda uyuyacagim.
Ancak surel nasil ilerlemeli hiçbir fikrim yok.
Sanirim “biraz” geç kaldim bu konuda.