Burcinisp luna55 14. Ay olacak hala olmadım. Ama önceden de pek olduğum söylenemezdi. Bi Umut düzelir dedim bakalım bekliyorum 😅
hulya1406 Burcinisp bende henüz olmadım kızım 17 aylık emziriyorum emmeyi bırakınca olursun diyorlar ☺️ Ama her an olacak gibi bekliyorum ☺️
Nurcanerva Mrverdem benim kizimda 13 aylik siz 14 aylik diyince umut yeserdi icimde belki bende olurum 😂
Tuba-mir34 Esincan benım bugün olmam gerekırken olmadım bende sizin gibi çok korkuyorum ama daha 9 ay oldu doğum yapalı ve 40 ım çıkar çıkmaz her ay oldum acaba 1 seneye kadar duzensız mi oluyor bılemedım 😭
Mira00 Esincan ya bende öyleyim 2 gün geçti çok korkuyorum ama adet düzensizliği oluyormuş 1 yılla kadar umarım öyledir
Svmgrck luna55 8 bucuk ay oldu doğum yapali daha yenu regl oldum. Normal yani telaş yapma. Ama yine de icin rahatlasin istiyorsan bir doktora görün. Benim teyzem 11 ay sonra olmuştu. Ilk 1 sene normal böyle seyler
Bubenimoykum luna55 40dan sonra hemen oldum 9 ay oldu hala olurum ama düzensiz gelir 1 hafta geçer hep
Hafsahuma6-1 luna55 benim lohusalığım bitti hemen oldum ve normal bi şekilde her ay oluyorm ama 1 sene olmayan bile varmış normal bence
defnekokusu_ Alininannessiii04 doktorunuza danıştınız mı peki bu normal miymiş bende aynı durumdayım ve şaşkınım
Ulkuverasmom luna55 kızımda tam 6.ayda olmuştum bu doğumunda 20 günlükken lohusa kanamam kesilmişti 45 günlük olduk 4 gündür kanamam var sanırım regl oldum 🤷🏻♀️
Sedaf luna55 oh ne güzel benimde kanamam bitmedi hala 2 ay 11 gün oldu sadece 1 hafta temiz kaldım. Sonrası hep lekelenme şeklinde.
restiveduygu luna55 ben de 6 ay 15 gün önce doğum yaptım 🥰 3 gün önce regl oldum. Bu arada emziriyorum hala
biimiyomyardimet luna55 bebeğim 3 ay 20 günlük, dün oldum 😁 doktorum 1 yıla kadar olmamak normal demişti, 40 muayenesine geçen ay gidebilmiştim bir aya olacaksın dedi, oldum 😁
Mrs-Turkk luna55 doğumdan sonra tam 50. Günde oldum. 43 zaten kanamam oldu bir hafta boş gezdım sonra adet😂