Aselif0661 4 veya 5. Ayda başladım görmeye bende kişinin hormon yapısına göre değişebilir 1 sene boyunca görmeyenler oluyor
Birceninannesi luna55 ben de pcos var sezaryen doğum yaptım tam 6.ayda regl olmaya başladım. Emziriyosanız geç olmak daha iyi sütü etkiliyo bir miktar. 1 seneye kadar da olmamak normal
Buglem55 luna55 ben de de vardı canım 40 im bitti 2 3 gün oldum bı de şuan adetim 3 buçuk aylık üzüldüm niye bu kadar erken oldum diye ama hormonlar …
MinikLokumm 3 buçuk aylık oldum hatta bikacgun geçti yine oldum 2 3 gün kişiye göre değişiyor ama siz yine bi kontrole gidin ne olur ne olmaz
Mavisali MinikLokumm ben 3 ayda oldum sonra olmadım doktora gittim miyom var dedi ondan olmuyorsun dedi ilaç verdi ama gene olmadım 😱
Eflininannesi- Birceninannesi ay bende de PCO vardı sezeryanla doğum yaptım bende anne sütü adet döngüsünü geciktiriyor diyorlar bilemiyorum 5 aylık kızım var bende hala adet olmadım. Arada adet olacak gibi ağrım oluyor ama olmadım daha
Funda07 KutayinAnnesiii normal regl gibi mi oldu ilk olduğunda yoksa daha az akıntı tarzı mı çünkü benim doğumdan sonra kanamam 30.günde bitti 40imda tekrar başladı akıntı gibi acaba regl mi kanamanın devamı mi bilemedim
2cocuk_1anne_ luna55 1 yıla kadar normal diye duydum hep canım Ben doğumdan sonra 2. Ay reglim başladı 🤦🏻♀️
GizemKivancK 40ım çıktı 1 ay sonra düzenli olmaya başladım hiç emzirmedim ama sütüm yoktu belki etkilemiştir
happyteacher 4 ay oldu benim de her ay 1 gün olup az şekilde bitiyor. Bu ay da karnım ağrıyor regl ağrısı ama olmuyor kaç gündür
Asilinannesiiii happyteacher bende 4.ayda oldum ilk adetimi ikinci adetime 15 gün geciktim ağrı ve belğrtilerini yaşadım ama olmuyorum bebeğim sadece anne sütü alıyor onunla bağlantılı olabilir mi acaba
graceshelby luna55 40.im çıkar çıkmaz adet oldum malesef keşke daha geç olsaydım dedim çok sancım oluyor 🙄 ama bir seneye kadar normal demişti doktorumuz
nilesea graceshelby doğum yaptıktan sonraki regl sancılarınız hala hamilelikten önceki şiddette mi oluyor? Ben de aynı dertten muzdaribim, doğum yapalı 1 ay oldu, umarım reglilerim daha az sancılı geçer bundan sonra.