YYenianneeee luna55 doğumdan 30 gün sonra daha lohusayken regl oldum. Bizde genetik imiş annem ve ablamda öyle olmuşlar.
kubragah2022 YYenianneeee ben de 35. Günümde oldum ama hala doğum kanaması olduğunu söylüyorlar 🤷🏻♀️ Halbuki 26. Günden itibaren hiç bişey gelmemişti. Ben Regl mi oldum lohusa kanaması mı anlayamadım o yüzden, şu an 38. Günüm hala az az geliyor
Mericcc luna55 9. Ayda sonunda oldum :) emzirme boyunca hiç adet olmamak ya da düzensiz olması normal demişti doktorum.
Asel35ahsen luna55 ilk kızımda 1 sene adet olmadım ve doktor emziren annelerin 1.5 seneye kadar olmamasının normal olduğunu söyledi kontrol için gittiğimde. Siz de yine bi doktora görünün içiniz rahat etsin
MirArden Metekaran benimde bir kaç gündür karnım ağrıyor ve akıntım başladı sarı renkte bugün ilk defa akıntımla beraber hafif pembe kan gördüm acaba adet böyle böyle mi başlıyor yoksa hamilelikten önce olduğu gibi bir kanama mı oluyor ?
aysekkse luna55 Doğum sonrası 40 gün adet gördüm 1 ay sonra da normale döndü ama doktorum 1 yıl olmasan da çok normal demişti
Elif3435 luna55 2 seneye kadar olmamak çok normal ben de 8. Ayı bitirdik hala olmadım. Ama pko ile ilgili değil. Emzirince vücut adet olmayı engelliyor bebeği beslesin diye. Aslında vücudun verdiği bir tepki :)
stella luna55 doğumdan 3-4 ay sonra. Kızım 9 aylıkken de hamile olduğumu öğrendim geri çekilme ile korunduğunu sanıyordum 😒
Kubraaa89 stella bugün aynı şoku yaşıyorum. Çok kızıyorum kendime nasıl güvendim diye kızım sadece 5 aylık ve sezeryanla yaptım bilmiyorum nasıl olcak
Tulay34 luna55 benimde tam 6 ay 20 gün oldu bende regl olmuyorum. Doktoruma danıştım ilk bir sene normal karşılıyoruz dedi ☺️