Arkadaşlar bebeklerinizin 2 aylık kilosu ve boyuna bakarak ilerde de uzun olacak demek ki demek yanlış ☺️ Bebekler 2 yaşına kadar beslenmeye bağlı olarak gelişir 2 yaşından sonra genetik faktörlere göre gelişmeye başlar .
Bi akrabamın kızı vardı hiç unutmam 3 aylıktı 1 yaşında bebek gibi duruyordu . Şuan 16 yaşında genç kız oldu ama boyu kısa kaldı mesela ve çelimsiz duruyor . Çünkü aile kısaydı zaten .
O yüzden bebeğinin boyu kısa olanlar, daha zayıf olanlar hiç kendisini üzmesin daha cok değişecekler 🤩