Halime0638 aysnr0649 masallah pasa boylu olcak kiz ergenlik caglarina geldiklerinde aşırı boy uzuyor benimki kiz 50cm minyon bişey olcak herhalde 😆 babada bende küçüğüz sen mi uzunsun babami uzun
aysnr0649 Halime0638 ben 158🤣🤣🤣babası da 175🤣 senin bebiş de uzar merak etme. Bende bebekken topluymuşum ama gel gör ki ufacığım 🤣birde hamileyken bebiş hep önde gidiyordu. Zaten doğduğun zaman bile 53 cm di🤣
frknmomy Halime0638 aynen ya iki oğlum var 2side tıpa tıp baba sanki o doğurmuş bı tek ten renkleri bana benziyor beyaz tenliler gerisi baba😄
Halime0638 Halimea hoşgeldin 😀 bizim kiz boyuna mama istiyor 2.asiyi olduk bugün yedikce yemek istiyor 😂😂 sisecek cocuk