zeeynepp19 öncelikle olgun düşüncen icin teşekkür ederim 🌼 anlatamiyorsunki işte sanki bizimki yazanlardan fazlaymis hava atiyormusuz millete nispet yapiyormusuz gibi algiliyorlar bi okuyun yorumları hepsi fazla neredeyse ayriyeten bir anne ne yazmis bebeğinin kilosunu ve yanına da bebegim biraz minik dogdu yazmis simdi bu kadin bilmiyormuydu burda ahkam kesmesini bosa konusmayin Allah aşkına bu uygulamada da sevincini paylasana yok oyle olmayan insanlarda var diye basliyorlar burasi sadece negatif seylerin olacağı bi yer değil ki ben karşılaştırma vs hiç yapmadım ve siz daha bebekken simdiden başkalarıyla kiyaslamaya basladiysaniz bebeginizi o sizin hatanız benim açtığım postun degil