Srpmzcn19
Babybloom
bu iletişimler bizde de var günlük foto ne yediği, arada bir de günlük değerlendirme.. ama ben cocugumu ayda yılda görmek istedim saçma bir durumdu düzenleri var tamam ama kırkyılın bası bir ıstekte bulundum .. kameradan izliyoruz müdürün ama sınıfa bakayım dedim (içeri girmeden) sizi Veli bekleme alanına alalım oldular içeri girecem sandı sanırım:) bir de kızım asla peynir yemez yendiğini ifşa ediyorlar mesela asla inanmıyorıöum