watermelonlove valla ben internetten çok araştırdım 2 bucuk yasinda benimki seneye düşünüyordum. Allah iyi insanlarla karsilastirsin tabi ama kreslerde çalışan insanlarin ifsalari vardi okudum yapıyorlar diyorlar. Tabi yapmayan yerler de vardır ama nerden bileceksin. Gecen burda vardi aylik 5 bin veriyormuş ama cocugu hirpalamislar falan. Kimse sorsam etrafta güvenemem diyor. He bakıcı olsa daha mi iyi kim bilebilir gorumcem oğlunu bakiciya bırakmış kamera olmasına rağmen tokat atmış bakıcı kameradan görmüş mesela. Allah iyi insanlarla karsilastirsin