Furug 3.5 yaşında oğlum devlet kreşine gidiyor. Sabah kahvaltıları, öğlen yemekleri ve ikindi atıştırmaları var. Her gün bir kitap mutlaka okuyup kitapla bütünleştirilmiş bir etkinlik yapıyorlar. Değerler eğitimi, sofra adabı, arkadaşlarıyla iletişim şekilleri, belirli günler ve haftalarda o günlerin önemi vs o kadar güzel bir müfredatları var ki. Sabah kendi öğretmenleri giriyor derslerine, öğleden sonra kulüp adı altında çok çok basit düzeyde matematik ve İngilizce görüyorlar. Montesori teması vs yok ama yaptıkları etkinlikler çoğu zaman boncuk, şişe kapakları, kulak çubuğu, boş şişeler, boş kağıt havlu ruloları gibi geri dönüşüm maddelerinden oluşuyor. Neredeyse her gün kreşin parkında oynayıp enerjilerini atıyorlar. Öğretmenleri mutlaka sınıf whatsap grubuna etkinlik video ve fotolarını atar. Çocukların yaptığı etkinlikleri eve gönderir. Bazen önemli bir durum olunca bizi arar. Ben her aradığımda açar veya müsait olunca dönüş yapar. O kadar memnunuz ki. Ve toplam 600 TL ödüyoruz.