gocebebirbayan kubra2608 sorma. Araba olmayınca olmuyor. Biz kırsal kesimde oturuyoruz. 2 şehir uzak yine Mersin araba lazım. Bakacağız bakalım ödünç mü alırız naparıZ artık
gocebebirbayan phedra yani bilmiyorum otelin denize girenler için üst değişecek yeri var mı plajda ama farzedelim yoksa ben üstümü nerde değişeceğim ya da nasıl değişeceğim 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
phedra gocebebirbayan mutlaka vardır genellikle duş ve kabinler yakın ve bir arada olurlar. Eğer yoksa bile giriş kattaki en yakın tuvalette halledebilirsiniz. Hangi otelse internet sayfasından plajına bir bakın duş ve kabin mutlaka dikkatinizi çeker.
Karanfil06 Yamanikomm biz şubatta almıştık 12 bin uçakla beraber daha önceden bakarsanız sondaki zamanlar için avantajlı oluyor
Yamanikomm gocebebirbayan tsk ederimm maalesef cok pahali haklisiniz🥲 ins sizde butcenize uygun harika bir tatil gecirirsiniz
gocebebirbayan Yamanikomm amin canım. Bulduk bir yer bakalım hoş sakin bir yer. Bakalım inşallah güzel vakit geçirirz. Gerçi ailemle olduktan sonra her yer güzel olur zaten ama 🥰🥰🥰🥰🌸♥️
Arencik Aradığım post 2 Mayıs yani Ramazan bayramı 1. gün orda olacağız ama hala karar vermedik fiyatlar çok uygun o tarihte ama deniz suyu havuz suyu soğuk mu olur acaba diye karar veremedik hala
gocebebirbayan Arencik Mayıs ta bana deniz suyu ısınmaz gibi geldi ama bu da kişiye göre göreceli. Antalyaya balayına gittiğimiz de biz bir şeye giremedik ama gelenler deniz havuz yüzmüştü nisan ayında
Bircicekkiz Arencik Mayıs 2 yer yer full yağmurlu 3 de öyle ama 4 güneşli hiç deniz havası olacağını sanmıyorum kuzum bizde bayram için plan yapcaktk vazgeçtik. Nereye gitceksiniz Google’dan bi bakn 10-15 günlük hava durumuna
biryavuzkusu gocebebirbayan biz geçen sene 19 haziranda bodrumdaydık hava güzeldi ama deniz biraz soğuktu. 1 hafta sonra edirneye gittik suyu resmen kaynatmışlar gibiydi 😂 antalya falan nasıl olur o tarihlerde bilemem. Ama benim 2 yaşındaki oğlum bodrumda denize giremedi soğuk olduğu için.
gocebebirbayan biryavuzkusu ayy deme Ya. En çok da çocuk için gidiyoruz zaten. Eşimin de izni sıkıntı işte , evde olsa ayarlar da Suriye de
gocebebirbayan Annesi23 yaa süper 🌸🥰 peki denizden her çıktığında çıkarıp normal bez takayım gireceği zaman yeni mayo bez mi takayım. Ayy çocukla ilk denize gidişimiz bilmiyoruz pek kusura bakma olur mu 🙈
Noname21 gocebebirbayan biz Fethiye ya da kaş düşünüyoruz. Havuzlu villalar var ya 1 hafta kiralayalim sabahları denize gideriz tuzlu su iyi gelir kizima 24 saat kumsalda yatacak halimiz yok evde de keyif yaparız diyorum. Haziran sonu da yer yer denize girilir İzmir Antalya falan
gocebebirbayan Noname21 bu da güzel bir fikir 🌸 belki ilerki yıllarda o tarafları düşünürüz 😊 eşim Marmaris te görev yaparken kendisi oraları hep gezdiği için gidesi gelmiyor şimdi. Ben görmedim diyorum bir gün gideriz diye erteliyor 😅
gocebebirbayan GezginPaNDa ayy hadi inşallah 🙏🏻 Aslında Temmuz 18 İ gibi istiyorduk ama izin işi problem işte 😢 neyse buna da şükür. İnşallah izin verirler de gelir bari
gocebebirbayan phedra yaa canımsın üşenmeden de yazıyorsun Allah razı olsun 🌸♥️ Bakayım hemen canım ♥️
Annesi23 gocebebirbayan bezlerde kaka olmadıkça sıkıp tekrar kurutup kullanılabiliyomus ama ben yapmadım temiz bez taktım hep