gocebebirbayan 2_MelekAnnesii aa çok uygun. Canım aracınız var mı ne ile gideceksiniz? Biz 1,5 sene önce ev için satmıştık. Şimdi alamıyoruz da. Keşke fazla kredi çekseydik de satmasaydık. Çok pişmanız çok lazım araba ya. Uzaklaşamıyoruz fazla o yüzden 😢
kubra2608 gocebebirbayan off biz de aynı durumdayız.Ev için sattık arabayı arabasız da bi yere gidilmiyor 😓şu piyasada da alamıyoruz
2_MelekAnnesii gocebebirbayan evet aracımız var çok şükür. Geceden yola çıkıp yavaş yavaş gitmeyi planlıyoruz. Hatta bizde ev almak için satmayı düşünüyoruz ama İstanbul’da hem fiyatlar yükseldi hemde gönlümüze göresini bulmak zorlaştı diye şimdilik yerimizde sayıyoruz 😏
gocebebirbayan TOSPAMMM17 canım kendine güveniyorsan eşin de yardımcı oluyorsa bence bir kaç gün gidin. Kışın eve kapandık corona çıktık eve kapandık boğuldum bende İnan ki. Bebeğim 6 aylık olsa yine giderdim 🙈
gocebebirbayan 1ana1bebe canım bir hafta kaç TL ödediniz? Bir de kendi aracınız mı var ? Biz antalyaya özel araç 6 saat otobüs ile 10 saat kadar uzağız. Araba almak istiyoruz ama en kötüsü 130 bin tl 🤦🏻♀️
gocebebirbayan theAna Kıbrıs a eşim dzkk da iken gitmişti. Beni de götür diyorum ne işin var ben gittim diyor 😅😅 bir gün kısmetse gelmek isterim inşallah 🌸
gocebebirbayan phedra yani bilmiyorum otelin denize girenler için üst değişecek yeri var mı plajda ama farzedelim yoksa ben üstümü nerde değişeceğim ya da nasıl değişeceğim 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
gocebebirbayan kubra2608 sorma. Araba olmayınca olmuyor. Biz kırsal kesimde oturuyoruz. 2 şehir uzak yine Mersin araba lazım. Bakacağız bakalım ödünç mü alırız naparıZ artık
Annesi23 gocebebirbayan çocuğunuz ne kadarlık bilmiyorum ama üşümekten ziyade bezinin hemen değişmesi lazım yoksa mantar vs olabilir . Ben geçen yıl şöyle yaptım çıktı biraz kurumasını bekledim havluyla sonra hemen bezini degistirp penye elbiselerden almstm yanıma bir sürü onlardan giydirdm ikinci kez girerken de yedek mayo bez giydirdim hemen bı sorun yaşamadık . Bizde Haziran son hafta Kuşadasına gidicez denizi ısınır ozamana diye düşünüyorum bakalım
Annesi23 TOSPAMMM17 biz ilk tatile 3 aylıkken gitmiştik en rahat geçirdiğim tatil o oldu. Karnını doyur yatır uyusun çok güzeldi . Küçük diye sıkıntı etmeyin yürümeye başlayınca daha zor 🤷🏻♀️
TOSPAMMM17 Annesi23 sürekli emziriyorum yA dışarda nasıl olcak pek uyuyan bi çocuk değil gerçi şuan 3 aylık haziranda 6 olmuş olcak bakalım bilmiyorum
FerideDeniz gocebebirbayan Didim düşünüyoruz. Geçen yıl oraya gidip çok memnun kalmıştık. Deniz suyu ılık ve temiz, plajları taşlık değil kum, hemen derinleşmiyor, dışarıda yemek yediğin zaman da Çeşme, Bodrum gibi fahiş fiyatlar yok.
Bsrenfl gocebebirbayan bu pahalılıkta ne tatili bacım terasta oğlanın havuZunu doldurup ayaklarımı sokmayı düşünüyorum 😂
gocebebirbayan Bsrenfl 😅😅 bende İnan 3 bin e buldum. Biriktiriyorum zaten geçen yıl dan beri öylelikle gideceğiz işte paramıza göre 3 gün anca ayarladık 🤭