Pek fazla pişik sorunu yaşamıyoruz, ama kaka yaptıktan sonra genelde Sudocrem sürüyorum. İçeriğinin bu kadar kötü olduğunu bilmiyordum. Diğer pişik kremlerinin de benzer içeriklere sahip olduğunu düşünüyorum. Bazen Penaten de kullanıyorum, o da iyi geliyor, ama içerik konusunda çok da farklı değildir sanırım. 🤷🏻♀️🤷🏻♀️