Pingca Kızımda sudocrem kullandım hep çok iyi geliyordu. Ama oğluma ilk aldığım kullandığım andan itibaren içeriği değişmiş ya bunun dedim ufacık kızarıklık hemen geçerdi, oğlumda bir şeye yaramadı. Mantar yapmaya başladı. Bende bezden, sıcaktan, duş sabunu, şampuanı her şeyi değiştirdim. Baktık yok, sudocrem bir kestim mantar geçti aynı bez aynı deterjan aynı şampuan losyon kullanıyorum bir kere bile olmadı. Sürekli pişik kremi sürmüyorum. Sarı hametan var elimin altında gerektiğinde kullanıyorum.