Pamuguum uykusu gelince gözlerini sımsıkı kapatıp ağlıyor, memeyi bırakıp sonra devam ediyor defalarca. Ben de 2 dakika sallıyorum ve uyuyor. Gazını da malesef hiçbir zaman tam olarak atamıyor, emdikçe yine gazlanıyor. Bu sabah gaz cıkarmaya calısırken ağlayıp uyandı mesela… gazı olunca yüzünü buruşturup kendini sıkıp ağlıyor, uykusu varken normal ağlayıp gözlerini hiç açmıyor. Memeyi bırakacak başka hiçbir şey yaşamadık. En büyük derdimiz gaz.