Pamuguum tugbac canım sizde ikindi vakti gibi akşam üzeri ağlamalar çok oluyor mu özellikle memeyi tutup bırakıp ağlamaları oluyor mu
tugbac Pamuguum bizim her sabah 6da başlıyor, 11e kadar.. akşamları da 7den sonra baslıyor yine 11e kadar 🥲
Pamuguum tugbac evet evet aynı sabah bizimde öyle ama en zoru akşam üzeri. Memeyi istiyor veriyorum ağlıyor uyumak istiyor uyumuyor