tugbac ben 5 buçuk aydır bebeğimi pompayla besliyorum. Sağıp biberonla veriyorum saana söyle diyim kısaca benim buzluktan 120 posatten fazla sütüm vardı ve bı bebeği daha besledim kendi kızım dışında. Bı ara yarım saatte bir pompa yapmam gerekti sütüm çok olduğu için. İlk bir ay süt takviyesi kullandım sonra salmıştjm sürekli sürekli takviye almamıştım. Hala buzlugumda 50den fazla süt poşeti var ve en az 120 ml var her birinde