Bebeğim 11 aylık ,iki gün öncesinden temizliği bitiriyorum,bir gün öncesinde tatlıyı,mezeleri,ana yemeğin bir kısmını(örneğin köfteyse yoğurup şekil vermek gibi ) hazırlıyorum,bebeğim uyandıktan sonra gün içinde ilk uykusuna geçince masayı hazırlıyorum,tabak çatal bardak vb. Öğleden sonra da çorbayı yapıyorum,akşam saatlerine yakın eşim işten gelince de pilav ve kalan yemekleri hallediyorum,salatayı da akşamdan dograyp dolaba atıyorum,sadece yağlamak kalıyor geri :)