Ben de aldım. Gelenler yakın kimseler olduğu için oğlumu onlara baktırıp ben yemek yaptım 😅 pratik yemekler yapmaya çalıştım fırın yemekleri gibi. Tatlıyı bi gece önceden yaptım. Uyuduğu her vakit bir çeşidimi yapmış oldum. Salatayı sabahtan hazırladım ama yağlamadım mesela. Bir de buzlugumda vardı pratik bi iki şey iyi oldu.