Mihriballimm sezeryan olduğum için 3 gün süt gelmedi. Mamaya o şekilde başladık. Süt gelince de emzirdim ama gelen ona yetmedi. Peşine mama yapıp veriyordum bende. Sütümü sağıyordum hep meme ucum yoktu, silikon uç ile emziriyordum ama onu da pek istemiyordu. Bende sağıyordum çoğunlukla. Sonra sağa sağa meme ucum oluştu, ama bu sefer de 50-55 günlükkken meme reddi yaptı. Bir daha da asla ağzına veremedim. Posizyona girince bile anlıyor ağlama krizlerine giriyordu. Hâlâ sağdığım sütü veriyorum gündüzleri geceleri de mama ile devam ediyoruz 3.5 aylık oldu. Geçen bi mememi vereyim bakalım alcak mı dedim çocuk saf saf mememe/bana baktı bunu napcam der gibi. Öyle unutmuş beni emmeyi ki gülsem mi ağlasam mı o haline bilemedim. Memeyi ağzına soktum kalakaldı cocuk asla çekmedi ağlamadı da ama ne yapacağını bilemeden şaşkın şaşkın bakakaldı dondu öyle :) sonuç itibari ile biberonlarla hayatımıza dewamke..