Mihriballimm Kizlar bebeğimi hem emzirip hemde günde iki defa mama veriyorum benim gibi olanlar var mı sizler kaç CC veriyorsunuz
Elif_meva Mihriballimm benim kızım 2 buçuk aylık en başından beri Bende öyle yapiorum sezeryandan dolayı basta sütüm çok gelmedi o yüzden doktor önce emzir daha sonra 30 CC mama ver dedi bende öyle yaptım ve hala aynı şekilde devam ediyoruz şimdi emmesi maması daha düzene girdi ama ilk zamanlarda her emzirdikten sonra mana veriyodum
Zeynep0808 Mihriballimm 22 günlüğüz günde 2 veya 3 60cc veriyorum gün içinde sürekli emdiriyorum genelde çok ağladığında veriyorum mamayı
Glcntna Mihriballimm her emmeden sonra 1 aylıkken 30 cc 2 aylıkken 60 şuan 3 aylık 90 içiyor . Ama 2 buçuk aylıkken hastane tipi pompa kiraladım emdikten sonra sütümü sağıyorum sağdığım sütü verdim hep sütümde arttı mamayıda azalttık mama yerine sağdığım sütü verdim
annetatlisi Mihriballimm evet canım bende hem anne sütü hem mama verdım anne sütünü 60-90 cc arası mamayıda 90cc 3 kaşık
Mihriballimm Elif_meva bende ilk bir hafta öyle yaptım şimdi mama sayısını ikiye indirdim ama sürekli emdiği için bazen memelerim bomboş oluyor o zaman 60 CC veriyorum az öncede emzirdim bir saat neredeyse ama ağlaması durmayinca mama yaptım 30 CC yedi yine susmadı bı 30 daha yaptım 60-70 CC yiyince sakinleşti memelerimin içi acayip bı şekilde sızlıyor ve ağrıyor sürekli emdiği için olabilir mi
Elif_meva Mihriballimm valla bende öyle agri sizi çok olmadı kuzum benim kız da çok aşırı emiyodu ama sonradan geciyo bu durum düzene oturuyo herseyi doyduğunu anlıyo ben bazen huysuzluk yaptığında veriyorum memeyi karnı tok olduğu için almıyo sen mama dozunu 60 la devam et bence 2 saatte bir öyle verebilirsin
Mihriballimm Elif_meva ben sürekli emziriyorum günde iki defa bazen bir defa mama veriyorum sadece geçen hafta 260 gram almıştı bir haftada cuma bı daha tartıya gidicem azaltarak mamayı bırakmak istiyorum aslında ama işte bazen sanki bomboş gibi hissediyorum memelerimi sen her emmeden sonra mi 30 CC veriyorsun
Elif_meva Mihriballimm evet basta öyleydi doktorum öyle demişti her emzirmeden sonra 30 CC ver diye ama şimdi çoğalttık mamayı
Mihriballimm Elif_meva anladım kuzum ikinci çocuğum ama hala tedirgin oluyorum annelik böyle birşey demekki
Elif_meva Mihriballimm tabiki her bebek birbirine benzemez farklı sorunları olabilir ilk bebeğinizde görmediginizi bu bebeginizde görebilirsiniz annelik uçsuz bucaksız şefkat denizidir demis Peygamber efendimiz (sav)😊
Mihriballimm Zeynep0808 aynıyız günümüz bile aynı ☺️🙏 sağlıkla büyütün bebeğinizi hangi mamayı kullanıyorsunuz
ucuncutekilsahis Zeynep0808 Aglamasi mama istediğinden olmayabilir, ben de ayni durumu yaşadım. Emzirirken süreye dikkat etmeyin, sürekli emzirin, ne kadar ne zaman isterse. Bir de brewer yeast with vitamin b12 ile süt artıyor. Deneyebilirsiniz.
Mihriballimm Elif_meva 🙏 ne güzel demiş gerçekten öyle annelik çok güzel birşey rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
Mihriballimm Glcntna bendede mamajo sağma makinası var elektrikli ama sütüm çıkmıyor onunla elle sağinca çıkıyor ama makinayla çıkmıyor anlamadım hastane tipi olanlarda sağım nasıl kuvvetli mi sözde boyle sorun yaşadınız mı
Glcntna Mihriballimm benimde aynıydı elektrikli ile 1 damla gelmiyordu. Elle geliyordu . Sonra arkadaşımdan gördüm . O hemen doğum yapar yapmaz kiraladı sütü baya var mamada vermiyor keşke bilseydim bende sonadan 2 aylıkken başladım sağmaya ilk başlarda 30 cc bile çıkmıyordu şimdi 125 cc leri görüyorum kirasını uzattım bu ay hala sağıyorum. Bide sağarken önce masaj modunda en düşük modda 3-5 dk sağ sonra yavaş yavaş yükselt birden yüksek başlayınca vucut kendini kitliyor. 15 dk sağım yapıyorum ilk başlarda gelmiyor du süt gelmesede 15 dk sağ dedi kiraladığm yer uyarı ver sonradan artcak dedi öylede oldu
ZehraileAnnesi Mihriballimm evet benimde kızım içiyor yutkunuyor baya sütümün geldiği belli ama makinayla saginca hiç çıkmıyor
ucuncutekilsahis Emzirme ile aynı öğün mama verilmiyor. Bilginiz olsun. Doktor anne sutu ile mamanin ayni öğünde verilmemesi gerektigini soyledi.
Mihriballimm Glcntna beni tarif etmişsiniz resmen benimde 30 CC anca çıkıyor 😐iki memeden canımın yandığı da cabası makinadan memeyi çıkardığım an kendi kendine akmaya başlıyor ama makina ilk çekişte tazyikli çıkarıyor sonrası fos . Bu sağma makinasını nerden kiralabilirim ücreti ne kadar bende kiralayayim